Uniquely [Poet]ic
Hello Tumblr World,
I am here to grant you the opportunity to peek inside my membrane and take a journey with me thru some of my thought process...

Enjoy
-management :-)

home    message    archive    theme
So…something just fell in the kitchen while I’m sitting in my office. I was like nope, naw, get the fuck outta my crib White devil. I’m sitting here like I’m just gonna believe that the Lordt will protect me, I’m not going to investigate a damn thing. NOPE.

andshegotthegirl:

decolonize-all-the-things:

Lmao that gif!

studioafrica:

Black Venus Project by Maxim Vakhovskiy

Vakhovskiy is a portrait photographer living in Charlotte, North Carolina. His work is mainly dedicated to celebrating the beauty of black women.

Check the comments section of this Clutch Magazine article for more commentary on this project - from both women who modelled for Vhakovsky, and those who question the politics of a photo project like this. See more from the photographer at the links below.

FACEBOOKTUMBLR

(via youngblackandvegan)

powerist:

If you don’t love yourself, you’ll always be chasing people who don’t love you.

(via youngblackandvegan)

Reblog - 198 notesyoungblackandvegan:

glory
Reblog - 365 notescknightart:

Cleopatra Jones lol 
I’m afraid I’ll never finish college. I’m afraid I’ll finish college with student loans I can never pay back. I’m afraid I’ll get a degree and won’t be able to find a job in that field. I’m afraid I’ll get a degree, get the job I dreamed of, and hate it.
by A Mental Illness Happy Hour listener  (via
live-to-listen)

My current situation

(Source: insensiblenothingness, via pls-stfuu)

themarvjthompson:

Black Superheroes in Comic Book Movies.

I wanted to make this to show my appreciation to black superheroes. As you can see, it’s not a lot of them in Hollywood films. But, unlike DC, I can respect Marvel for featuring several black superheroes in their comic book movies. And we are still waiting on Black Panther, Green Lantern (John Stewart), Static and many more. 

 (click the images to view the character names) 

(via bulletproofwithoutthevest)

Reblog - 5,351 notesbulletproofwithoutthevest:

intellectualmisfit25:

yarrahs-life:

truthsearum:

headturnmeon:

shitiseeonfb-twitter:

nikki-michelle84:

This is post-racial America everybody! 

This is bullshit. 


Wow

Lmfao AMERIKkKA!!!

See it. Understand it.

Wow

smh

il-tenore-regina:

"women didn’t get the right to vote till 1920"

WHITE WOMEN. 

"what?"

WHITE WOMEN.

"what do you mea—?"

WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITE

WOMEN. 

(via bulletproofwithoutthevest)

snh-snh-snh:

I keep thinking oh man, I’m so immature. How am I allowed to be an adult.

Then I spend time with teenagers.

And it’s like, wow, okay, yeah. I am an adult. I am so adult. Look at me adulting all over the place.

(via gettingzen)

you smell like outside
by black mothers and grandmothers across the U.S. (via
pettywhite)

(Source: pizzapuffs, via blackproverbs)

God is good—”
“All the time!”
“All the time—”
“God is good!
by African American Proverb; Black Church Edition (via
blackproverbs)

(via blackproverbs)